lauantai 19. heinäkuuta 2014

Ensimmäinen (ja viimeinen?)




Onko parempaa tapaa aloittaa blogia kuin sössimällä? Ensimmäinen postaus osoittautui todellakin ensimmäiseksi, mutta sain kun sainkin toisen blogini ensimmäisen postauksen ulos huutamalla, karsimalla kuvia, raivoamalla, kirjoittamalla tekstin useampaan kertaan ja repimällä hiuksia päästä. Toivottavasti takkuinen alku tarkoittaa takutonta tulevaisuutta!

Onneksi kuvat henkivät jotain ihan muuta kuin epätoivoa. Kävimme ihanan, ihanan Paulan kanssa nauttimassa helteisestä iltapäivästä ja saimme ikuistettua mukavia hetkiä kameralle. Kiitos Paula! Paulan blogiin pääset TÄSTÄ. Voin vakavasti suositella käymään siellä! 

Nyt tämä tuskanhikinen ihmisraunio lähtisi luikkimaan ja toipumaan tästä lyhyen ytimekkäästä ensimmäisestä pläjäyksestä. 


Terve!



4 kommenttia:

  1. Vautsi upeita kuvia kauniista naisesta. Selasin sinun kaikki postaukset läpi ja oon kyl ihan myyty. Lupaavalta näyttää tämä blogi ja hauska toi sinun kuvaus itsestäsi ja sekin teki jo blogiin tullessa vaikutuksen. Odotan innolla uusia postauksia! :) Olen Paulankin innokas stalkkeri :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi Tania <3 Lämmitit niin minun mieltä. :) Uuden blogin aloittaminen on aina niin jännää, ja tuntuu hyvältä saada mukavaa palautetta! Mun täytyy kyllä ampaista tästä suorilta tutustumaan sinun blogiin! ;) Oi Paula <3 Ihana Paula! Käytiin just kuvaamassa :) Joten lisää postauksia tulossa piakkoin!! :))

      Poista
  2. vautsivauu miten upeita kuvia nämäkin <3 Selasin koko blogisi läpi ja vaikuttaa ihan superilta :) Jatka samaan malliin vaan! <3 Ps. mä myös oon paulan innokas lukija <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että ihanaa kerrankin mulla mooonta kommenttia<3 Kiitos tuhannesti! Tervetuloa lukijaksi myös tänne :)))

      Poista