maanantai 22. syyskuuta 2014

Hevi-ilta!




Pieni kurkistus meidän arki-iltaan. Siedätyksestä johtuen sammahdin ihan täysin ja tuntuu siltä, että päivä meni ihan hukkaan! Ehkä liian pitkiksi venyneiden päiväunien takia koin, että nyt on tehtävä parannusliikkeitä. Lompsin kauppaan ja herkkujen sijaan koriin tippui jotain terveellisemmän puoleista. Hyvä niin, tulihan sitä pyöräytettyä päivällä pannukakku ja herkuteltua oikein olan takaa! Eli ei hätää, plussan puolella ollaan edelleen ettei ala vain luut törröttään!

Olen alkanut kokemaan suurta ahdistusta siitä, että kuvieni laatu ei ole sitä mitä haluaisin niiden olevan. Haluaisin panostaa järjestelmäkameraan, jotta saisin kunnon kuvia, pääasiassa blogin puolelle ja toki myös muutenkin.Rakastan kauniita kuvia, ja haluaisin että jonain päivänä olisin itsekin saanut niitä aikaan.

Olisiko teillä vinkkiä mikä olisi hyvä kamera?

Voin kyllä tunnustaa, että olen ihan rähmäkäpylä kameroiden kanssa, mutta onneksi kaikkea voi opetella. :) Nyt olisi hyvä hetki sellaiselle! En tietenkään oleta, että hyvä kamera tarkoittaisi automaattisesti hyviä kuvia, mutta ainakin se antaisi mahdollisuuden siihen!

Nyt lähden innolla odottamaan koska väsyttää seuraavan kerran :D Mukavaa iltaa teille! <3

ps. en voi olla mainitsematta tähän loppuun, että Kerttuli on tervehtynyt ja alkaa olla aika hauska kaveri! <3


2 kommenttia:

  1. Mulla on sama tilanne kameran kanssa! Mulla ei kyllä varmasti tule koskaan olemaan varaa järkkäriin (tai jos onkin niin ehkä käytän sen rahan muuhun) tai aikaa opetella sen käyttöä, joten olen yrittänyt opetella saamaan hyviä kuvia digikameralla. Varmasti sellaisen peruspokkarin ominaisuudet ei mitenkään asetuksia säätämälläkään vastaa järkkäriä, mutta mun mielestä ois hieno taito osata hyödyntää sitä pokkaria. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan totta puhut, olisi paljon kunnioitettavampaa osata oikeasti käyttää kameraa eikä vain luottaa kameran olevan yksinkertaisesti niin hyvä, että tekee sen itsestään ilman omaa minkäänlaista taitoa tai käsitystä miten kameraa käytetään. Itse olen kyllä niin ummikko kameroiden kanssa, ja odotan vain sitä päivää kun saan jonkun ahaa-elämyksen :D

      Poista