torstai 11. syyskuuta 2014

OOTD, koska haluan kuulostaa tietoiselta!





Muistoksi toissailtaisesta jäi myös nämä kuvat. Ihana ystäväni Paula ei omista ainoastaan laadukasta kameraa, vaan myös taidon käyttää sitä! Kiitos siis taas jälleen kerran Paulalle, ilman sinua ei olisi näitäkään kuvia olemassa. :) Eli siis infoa siitä, miltä olin halunnut näyttää juuri tuona iltana. :) 

Niin, lettiä. Sitä on riittänyt koko kesän ja näköjään jatkuu edelleen! :D Tosin omassa päässä ei ole paljon lettiä näkynyt. Silloin kun päätän panostaa hiuksiini niin kiharran hiukseni. Nyt ei ollut intoa eikä puhtia, joten rento lettikampaus oli kiva vaihtoehto. :) 

Koska en edelleenkään ole mikään muotibloggaaja, päälläni on vain pitkäaikainen lempitakkini, ihan kivat tummanpunaiset pöksyt ja ihan kiva paita. Kenkinä suippokärkiset ballerinat millä on runsaasti tunnearvoa, sillä ne ovat toiset niistä kengistä mitkä Tuomas toi tänä/viime? kesänä tuliaisiksi ulkomailta. :) Niin, menikö se kesä jo vaikka balleriinoilla vielä pärjää? Niin ja kyllä, googlasin äsken mitä se tarkoittaa se kuuluisa OOTD. Nyt tiedän ja tulipa tyhmä olo. Ei se haittaa, ei epämuotibloggaajan edes tarvi tietää, vaikka nyt siis tiedän :D Joku saattaa nyt miettiä, että mikä tuo on (siis minä), mutta olen vain ihminen joka ei aina ole tietoinen.

Luin tänään yhden artikkelin siitä, kuinka ihmiset siirtyvät lyhytikäisistä edullisista vaatteista pitkäikäisiin kalliimpiin vaatteisiin. Ajatusmyllyni käynnistyi ja sain hullun idean (lue : IDEA, ei vielä toteutus) karsia vaatekaappini täysin uuteen uskoon. Tämä vaatisi monen vuoden itsekuria ja säästöä ja luopumisen tuskaa, mutta tilalle saisin jotain varmasti järkevää, käytännöllistä ja no, laadukasta. Niin ja tietenkin enemmän kaappitilaa ja vähemmän pyykkiä! No, katsotaan. En avaa tätä ajatusta tämän enempää, koska itsellekin tämä on vielä lähinnä ajatus. Kaipaisin vain vaatekaappiini selkeyttä ja jotain järkeä. Tolkkua! Tällainen pitkäaikainen projekti vaatii kuitenkin tarkan suunnitelman ja mulla ei ole just nyt sellaista aivokasta oloa suunnitteluun. Parempi vain lätkiä nyt toistaiseksi niitä vanhoja haaskoja kaapista niskaan ja odottaa, että saan todellisen inspiraatioryöpyn! 

Tuleeko teille koskaan tällaisia mulla on epäkäytännöllinen vaatekaappi-kriisejä?

6 kommenttia:

  1. Ihania kuvia kyllä paula ottanut sinusta ♡ susta ei kyllä edes huonoja kuvia varmasti saa :)♡ upea kampauskin vielä :) ja mulle tulee hyvinkin usein noita epäkäytännöllinen vaatekaappi-kriisejä!! Niiin raivostuttavaa :D -,-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih oon enemmän vakuuttunut että sinusta ei saa huonoja kuvia! :) minusta nimittäin löytyy epäedustavia otoksia kasapäin : DDD Mutta kiitos :))) <3 Joo oon vahvasti ajatellut tehdä asialle jotain, siis mun vaatekaapille!!

      Poista
  2. Sun blogi on tosi kiva :) Liityin lukijaksi, ja ajattelin linkittää oman blogini myös. Mun blogini on sisustuspainotteinen, ja oon suunnittelemassa omaa sisustusmallistoo, josta kirjottelen sinne välillä.

    P.S. Siellä on myös arvonta nyt käynnissä!

    http://bytiahenriikka.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tervetuloa ihana uusi lukija <3 :)) Käyn ehdottomasti kurkkaamassa sinun blogia myös!

      Poista