keskiviikko 15. lokakuuta 2014

Kymmenen totuutta minusta!


Suhteellisen tuoreena bloggaajana halusin tehdä myös oman totuushaasteeni jotta oppisitte minua vähän tuntemaan. :) Tai siis alkaisitte pitämään hulluna.


Mulla ei oo koskaan ollut reikiä hampaissa, ja nyt kun sanon tämän niin oon niin taikauskoinen, että heti uskon reiän tulevan. Pakko koputtaa puuta!

Menen aina sekaisin keväässä ja syksyssä. Aina kun sanon tai kirjoitan jossain yhteydessä mikä vuodenaika nyt on, joudun käymään päässä värssyn: kevät, kesä, syksy, talvi. Eli kevään jälkeen tulee kesä ja syksyn jälkeen talvi. Tai sitten tämä on jo pinttynyt tapa?

 En voi sanoa osaavani myöskään aakkosjärjestystä. En osaa suorilta sanoa mikä tulee v:n jälkeen, vaan minun pitää alkaa laulaa sitä aakkoslaulua päässä. Nyt tulee oikeasti vähän tyhmä olo.

 Laitan aamuisin aina vähintään kaksi herätystä ja jätän n. tunnin mittaisen torkutusvaran. :D Eli saatan laittaa herätyksen ensimmäisen kerran soimaan 8 ja toisen 8.15 vaikka minun pitäisi herätä 9. Torkutan usein näitä molempia herätyksiä, eli tunnin aikana kelloni soi monta kertaa! Tuomas inhoaa tätä. 

 Aina kun lähden kotoa, minun pitää tarkistaa monta kertaa että kissa on saunassa, jääkaapin ovi on kiinni, hella on kiinni (vaikken olisi tehnyt mitään aamulla), ovi on kiinni ja kaikki on kiinni! Tämä hysteerisyys tuli sen jälkeen kun hankin ensimmäisen koiran. Pelkään että meidän koti palaa tai joku tulee ja varastaa meidän lemmikit! :D

 Ajoin pitkään pyörällä minkä renkaassa oli reikä. Pumppasin joka aamu ilmaa renkaaseen ja poljin kotiin puoliksi tyhjällä renkaalla kun se päivän aikana tyhjeni. Lopulta meni hermo ja pumppasin aggressioissani niin täyteen sen renkaan, että ilmeisesti se räjähti, koska ilmat oli tyhjentynyt kokonaan. Tämä tosin johtui siitä, että minun pyörä on niin ikivanha ettei siihen saa enää uusia renkaita. Oon kyllä myös laiska. 

Rakastan dokumentteja! Niin ja vauvanodotusohjelmia! Myös muutamaa hääohjelmaa, mutta nykyään niitä on ihan liikaa! 

Oon pienestä saakka tykännyt pyöritellä hiuksia sormien välissä. Omia ja muitten. Pyöritän myös Tuomaksen hiuksia, mutta se ei oikein tykkää siitäkään. :D 

En voi kuitenkaan sietää hiuksia siellä minne ne ei kuulu esim. vaatteissa. Minun vaatteet on kuitenkin TÄYNNÄ koirankarvoja enkä enää edes huomaa sitä. Hius ja koirankarva on ihan eri asia!

 Oon alkanut puhumaan unissani Tuomakselle kun muutettiin yhteen. Viimeksi ihmettelin miksi Kerttuli on meidän katonrajassa, ja Tuomas vastaa mulle yleensä tosi loogisesti eli ehkä joku on laittanut sen kattoon. :D Siis tätä en muista, Tuomas kertoi.


Onko kellään samanlaisia vinkeitä? :D
 

Maatun ilme kun seurasi vieressä minun hölmöilyjä :D Siis oikeesti mamma! Nolo!

 

16 kommenttia:

  1. Ihana postaus ja kuvat <3Minäkään en siedä ,että löydän hiuksia vaatteistani :)

    Blogissani on käynistynyt bpface meikkipaljetin arvonta.Toivottavasti osallistut :)

    VastaaPoista
  2. Miksi en muista et olisit kertonut mulle että puhuisit unissasi? Jos nukuttas yhdessä nii meillä vois olla aika mielenkiintoiset yölliset keskustelut :D onneksi meän kaltaisille on keksitty sovellus joka nauhoittaa yön puheet.. Olen samaa mieltä Tuomaksen kanssa siitä että torkuttelusi on superärsyttävää! ;) + kivoja kuvia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En mie ole aiemmin puhunut, tai siis en oo tienny ku oon nukkunu yksin :D Ai on vai! :D Pitää kokeilla! Yhyy pitääköhän minun luopua torkuttelusta :( Niin ja kiitos hih! :)))

      Poista
  3. Voi apua! Voin samaistua aika monessa kohtaa! Mullakaan ei oo yhtään reikiä hampaissa ja munki on nyt pakko koputtaa puuta ku sanoin tuon :D mää meen myös sekaisin vuoden ajoissa, aakkoset pitää luetella päässä ennenkö voin sanoo mitä tulee seuraavana. mää myös torkutan aina ja puhun unissani :D

    VastaaPoista
  4. Mulla on sama aakkosten kanssa.. myöskään kuukausia en osaa suorilta heittää, ja aina pitää sormien kanssa laskien käydä koko värssy läpi, mikäli haluan selvittää monesko kuukausi esimerkiksi toukokuu on :D ja tykkään myöskin hää ja odotus ohjelmista, ja katson kyllä aina dokumentit, joiden aihe kiinnostaa mua! Hauska postaus ja pusuja Marthalle ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin ja ihan 2-vuotiaasta asti oo ollu kova keskustelemaan unissani :D

      Poista
    2. Joo en miekään ihan kaikkia dokumentteja jaksa katsoa, mutta riippuen aiheesta. :) Mie en tiiä oonko aikaisemmin liioin puhunut unissani. Vaikea sanoa :o Maattu kiittää pusuista! Tarvii niitä nyt kovasti kun juoksut tekee prinsessasta kärtyn ja hellyydenkipeän :D

      Poista
    3. Voi toista! Mutta tuollon sitä on kaiken extrahellyyden ansainnukin :*

      Poista
  5. Huippu :D<3 Voin samaistua aika monessa kohtaa! mm. aakkoset pitää luetella päässä ennenkö voin sanoo mitä tulee seuraavana, puhun yleensä aina unissaan ja minäkään en siedä jos löydän hiuksia vaatteista :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes! Tunnen olevani normaali kun muilla samoja juttuja<3 :))

      Poista
  6. Ihana postaus, ja nämä kuvat sopivat todella hyvin tekstien pariin. Kaunokainen! :)

    VastaaPoista
  7. Tää on kiva postaus! Itseltäkin löytyy tällänen :> Mulla on blogissa arvonta, ajattelin vinkata sullekin! http://bytiahenriikka.blogspot.fi/2014/10/syksyn-arvontaa.html

    VastaaPoista