sunnuntai 26. lokakuuta 2014

Viikonlopun tunnelmista kampaustoiveisiin!






Täytyy näin heti alkuun mainita, että oon siinä mielessä vähän kummajainen, että tykkään leipoa ja etenkin koristella leivonnaisia, mutta en ole kyllä mikään leivonnaisten syöjä. Joskus jätän maistamatta mitä olen tehnyt, mutta usein saatan pakolla maistaa. Onhan se hyvä tietää että maistuuko ne edes miltään. Hyviä oli mustikkamuffinssit, mitkään leivonnaiset ei vain oikein ole minun juttu, paitsi että tykkään tehdä niitä. Irtokarkit on minun suurin heikkous!

Kuvissa siis katsaus viikonlopun tunnelmiin. Suurin osa ajasta on mennyt töissä, mutta kerettiin me nähdä myös ystäviä ja nauttia vain rennosta tunnelmasta. 

Olen kehitellyt pientä kivaa blogin tulevaisuuteen, ja sen myötä haluaisin saada teiltä kampaustoiveita. Olen niitä ennenkin kysellyt ja saanut aivan ihania ideoita, mutta nyt tarvitsen niitä vielä lisää. Eli antakaa paukkua! Olisin tosi kiitollinen :) Ne toiveet, jotka on jo toivottu, ovat tulossa myös. Joten ei hätää! 

Miten teidän viikonloppu sujui?

13 kommenttia:

  1. Olisko helppoja nutturavinkkejä :) tähän tuggaan kyllä ei tunnu mikään onnistuvan, mutta olisi silti kiva kuulla, miten sie ne nutturat teet :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sullahan oli niin kaunis nuttura yksikin päivä!! :) Mutta tulee kyllä :)

      Poista
    2. se oli sellanen huijausnuttura ;)

      Poista
  2. Ihania cupcakeja! :p Minä taas en tykkää juurikaan leipoa, mutta voisin kyllä syödä noita :D Välillä iskee inspiraatio, mutta harvoin. Ruokaa tykkään kyllä laittaa tosi paljon ja kokeilla uusia reseptejä :) Kaikki kampausvinkit ovat tosi tervetulleita, mutta juurikin noita kivoja nutturavinkkejä olisi mukava saada. Uudet ideat aina kiinnostaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on taas niin päin, että ruoanlaitto ei aina ota onnistuakseen :D nutturoita on onneksi tulossa :)

      Poista
  3. Erilaiset letti, nuttura ja kiharakampaukset kiinnostais mua :) ihania tunnelmallisia kuvia ♡ voi ku osais itekki leipoo :D täällä viikonloppu meni mukavasti ossin kanssa ja ystäviä nähden :)♡

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyviä ideoita kiitos <3 :) sun pitää alkaa harjoitteleen, jos minäkin mämmikourana osaan niin varmasti sinäkin!! :D oi ihania sellaiset viikonloput kun saa viettää rakkaiden kanssa aikaa <3

      Poista
  4. Mua kiinnostaa erinlaiset letti ja nutturakampaukset :) ja nuihin herkkuihin.. mun heikkous on just leivonnaiset, mutta karkit ei niinkään maistu. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niitä siis kun useampi on jo toivonut :) Voi kun itsekin nauttisin enemmän leivonnaisista, niissä kun ei ainakaan itsetekemänä ole mitään lisäaineita kuten karkeissa.

      Poista
  5. taas siä oot tehny herkkuja siellä!! voi kuule naapurillesi ois taas maistunu ;)) heheh. hyi oon kyl syöny vklp aikana niin paljon herkkuja että...:D mites mie Iina saisin muhkean kampauksen ilman suurta vaivannäköä tähän minun lusupäähän :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sun pitää tulla kärppänä tänne ku leivotaan! Pakastimessa on tallessa ;) huuuh haastetta! :D Kaikesta kun ei saa kaikkea! Toki jotain kikkakolmosia on ;) Sun hiukset on kyllä niin upeat noinkin<3

      Poista
  6. Mua kiinnostaa kaikenlaiset kampausvinkit, mutta eniten ite tykkään kampauksista, jossa puolet on auki ja puolet kiinni. Ja tietysti ois mukavaa jos kampaukset ois sovellettavissa pitkiin hiuksiin :) Se kihara postaus oli tosi kiva, sain oman takkupesän laitettua kiharalle tosi kivan näköisesti! Joten lisää vaan näitä ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihanaa että sait hiukset laitettua! ♥ Ja ehdottomasti tulee myös vinkkiä missä puolet auki ja puolet kiinni :) Suurimman osan pystyy hyödyntämään myös pitkään tukkaan :) Ainakin saamaan jotain vinkkiä.

      Poista