maanantai 19. tammikuuta 2015

Huppusankari


Hysss! Oon täällä blogin parissa nyt vähän salaa, kun sanoin jo yhdeksältä Tuomakselle, että menen suihkuun ja siitä suoraan nukkumaan. Tuomas on ottanut nyt asiakseen huolehtia minun tarpeellisesta unensaannista, ja ehkä himpusti jo tuhahti että nukkumassa pitäisi jo olla... Ihana että joku huolehtii minun levosta! Halusin kuitenkin tulla vain äkkiä moikkaamaan tämän minua ilahduttaneen kuvan myötä. Kerttuli pieni huppusankari! Nautti ihan oikeasti tuolla olosta aran luonteensa takia, onhan tuo nyt varsin turvallinen paikka, mamman turvassa ja tuoksuissa!

Mulla olisi tosi paljon nyt ideoita postata, kiitos teidän ehdotusten ja toiveiden! Tämä viikko taitaa kuitenkin vielä mennä pitkälti opetellessa uutta ruokavaliota ja treeniä. Arkena täytyy oppia tekemään asioita eri tavalla, ja se verottaa tietenkin nyt hieman tästä bloggaamisesta. Uskon kuitenkin että tilanne rauhoittuu, kunhan treenaamisesta ja syömisestä tulee enemmän rutiinia. Antakaa anteeksi, uskon että tämä kuitenkin poikii vielä paljon myös tänne blogin puolelle! Toivoisin ehtiväni lukemaan teidän muiden bloggaajien postaukset myös hetitässänyt, mutta siihenkään ei ole ollut nyt kauheasti aikaa. Suurin aika on mennyt keittiössä ruokaa tehdessä tai hikoillessa milloin missäkin.

Ennen kuin sanon hyvät yöt, niin päivän kivat!

Lakkasin just kynnet, ja samantien tärväsin jokaisen sormen jonnekin että se siitä sitten!

Ostin elämäni ensimmäiset tavoitehousut! Ja nehän muuten näyttää kesällä ihan jäätävän hyvältä minun päällä. Piste.

Tein "rakkaussmoothiet" minulle ja Tuomakselle iltapalaksi! Instagramissa kuvamateriaalia! @ainailo 

HYVÄÄ YÖTÄ! OOTTE PARHAITA!

 

28 kommenttia:

  1. oiiiiiii Kerttuli minkä söpön paikan oot löytäny!!! Ihana! Oh mahtavaa mie niin nostan sulle peukkua tuon treenijutun kans! Oispa mullaki noin paljon inspistä pitää kroppa kuosissa! Tavotehousut, ne mie tahonn nähä ja on varmasti hyvä motivaatio! Ps juuri lakatut kynnet + niiden liiskaaminen ja törkkääminen johonkin -on... ÄRSYTTÄVÄÄ :D terkuin: niin minulle yleensä käy! Puss oot ihkuu<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerttuli on kyllä sellainen söpöli tuolla <3 vaikka itse sanonkin :D hiiih oon niin innoissani itsekin omasta motivaatiosta, etten meinaa pysyä housuissa! Mie toivon että tavoitehousut istuu kesällä hyvin. :) se on tavoite! Ja täysin toteutettavissa! Haha joo mullakin ihan perus tuo kynsilakan rullaantuminen :D en ees jaksanu putsata näitä niin on kyllä kauniit ah! Pus pus <3

      Poista
  2. Ihana piristys aamuun tämä postaus! Kerttuli<3 Meillä sami myöskin yrittää huolehtia minun nukkumisesta etten kukkuisi aina yömyöhään koneen kanssa :D Eilen saikin minut aikaisin sänkyyn mutta olin sitten salassa peiton alla blogissa ja instassa kun sami nukahti ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerttuli osaa piristää <3 hahaha perus :D niin mieki aina teen! Salaa peiton alla selailen :D

      Poista
  3. Oii ihana kerttuli<3 ja paras paikka äidin lämmössä <3 mä oon niin ylpee susta tuon treeniasian suhteen!! Nostan niin hattua <3 ihanuus iiinaaaaa :*<3 tavote housut kuulostaa hyvältä ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerttulista se on paras paikka <3 ainakin luulen niin :) oooo ihana sinä <3! <3 tavoitehousut, samalla ihana ja pelottava asia. :D

      Poista
  4. Voi ei en kestä kun Kerttuli näyttää söpöltä tuolla hupussa <3 :D

    VastaaPoista
  5. Voi eikä miten joku voikin olla noin suloinen<33 :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih Kerttuli osaa tuon söpistelyn jalon taidon! <3

      Poista
  6. Oi kuinka söpö huppusankari! <3 Oispa ihana nähdä niistä tavoitehousuista jo kuvaa, jäädään jännittämään. :)

    VastaaPoista
  7. Siis mää ostin kans tavoitehousut ja parempi sujahtaa jalkaan kesän kynnyksellä :'D ihana tuo koiruli! Awwwww!!!! <3 <3 <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jes etten oo ainut!! En oo koskaan aiemmin ostanut kuin tavoitemekon. Siinä kävi niin että siitä tuli liian iso haha :DD Kerttuli osaa kyllä valloittaa <3

      Poista
  8. Awww ♥ voi pientä ♥ minkälaisia kerttuli ja martha on muuten luonteeltaan? Tästä tietysti voisi tietysti kirjotella postauksessakin (vink vink) ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hooo mahtavaa! Innostuin itsekin tästä postausideasta ;)

      Poista
  9. Tavotehousut .. Varmasti näyttää hyvälle ! ;> Ja toi kynsilakka .. Onneks on geelit tai muuten mulle kävis jokakerta samalla tavalla :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiih ootan jo niiden jalkaan vetoa muutaman kuukauden päästä! Voi mulla on kyllä ikävä geelikynsiä <3

      Poista
  10. Voi tää kuva on kyllä aivan ihana, en edes kestä! :D

    VastaaPoista
  11. En kestä mikä ihana pieni karvapallero! ♥ :D Double-awwws! Ja älä turhaan tuskaile, ettei oo päässyt postailemaan ja lueskelemaan ja kommentoimaan! Mulla on ollu nyt tässä ihan samaa koulukiireiden takia, ja hävettää kun melkeen joka toisessa postauksessa voivottelen kiireitä ja pyytelen anteeksi :'D Mutta kyllä lukijat ymmärtää, että aina ei oo sillä tavalla aikaa kun haluais! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana ku laitoit tällaisen viestin :) <3 mulla on nimittäin jotenki niin hirveä harmitus siitä että tuntuu koko blogin kuolleen! Kyllä se taas tästä eloistuu :)

      Poista