torstai 2. lokakuuta 2014

Syksy 2013!




Selailin vanhoja kuvia, ja nämä osui silmään viime syksyltä. Hurjaa miten paljon yhdessä vuodessa voi tapahtua. En ollut tajunnut sitä ennen kuin palasin näihin kuviin. Katsokaa nyt vaikka tuota minun tukkaa! Eli siis todella mullistavia muutoksia........ 

Ei siis mitään kauhean mullistavaa, mutta asioita kuitenkin. :) Marthasta on kasvanut "iso" pieni tyttö vuodessa ja minusta on kasvanut tyhmä blondi. Tummana näytin kyllä kieltämättä paljon akateemisemmalta, oikeaa vaimomatskua! Siitä tulikin mieleen, että olen pyöritellyt ajatusta tummemmista hiuksista viime päivinä. Te, ketkä olette ahkerasti värjäillyt hiuksiani vaaleammaksi, älkää säikähtäkö. En ole äkkipikainen nainen tällaisissa asioissa, mutta hiukan minua häiritsee se ettei kaikki ihmiset enää tunnista minua. Olen löytänyt itseni tilanteesta missä tuntemani henkilö on joutunut katsomaan useamman kerran ennen kuin on tajunnut minun olevan minä, viimeksi siis tänään. En pidä siitä tunteesta kun joku minulle tuttu katsoo minua kuin vierasta ihmistä ennen kuin tajuaa minun olevan minä, ja jo siinä vaiheessa tunnen itseni pöljäksi sen muutaman sekunnin ajan kun yritän jo toistamiseen hihkaista niin tuttavallisella äänellä kuin vain osaan hei! Kutakuinkin näin: hei! No hei! No heiiiiiiiiiiiii! Enkä nyt yhtään osoita sormella teitä ketkä ette minua tunnista, mutta ehkä olen myös itse vähän hukassa näin vaalean hiuksen kanssa. Äitinikään ei kuulemma tunnista lastaan, ja se on jo vähän hassua. :D Mutta katsotaan nyt onnistunko omaksumaan uuden identiteettini vaaleahiuksisena, vai täytyykö minun vain yksinkertaisesti todeta, että tummatukkaiseksi synnyin ja näin sen kuuluu olla. 

Tämä päivä meni melko surulliseksi sen jälkeen kun kuulin ystäväni rakkaan koiran siirtyneen koirien taivaaseen ihan yllättäen. Olen myötäelänyt heidän surua ja lähetän hirmuisesti voimia heidän suruun myös täältä blogin kautta <3 Tällaiset elämän kääntöpuolet vetää niin hiljaiseksi. 

Kauniita unia.


8 kommenttia:

  1. Mitä selailin sun kuvia taaksepäin, niin tosi hyvin sopii kyllä niin tummat kuin vaaleetkin kutrit. Eipähän myöskään käy tylsäksi, kun väriä muuttamalla muuttuu ulkonäkö niin radikaalisti, ettei kadulla enää tunnisteta :D Mutta pidä se väri jossa just sulla on hyvä olla ja muut saa totuttautua siihen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos Anni :) Hauskaa että sitä on ihan eri ihminen ja tunnistamaton pelkästään värjäämällä hiukset :D minun pitää nyt ehkä kuitenkin olla vielä hetki vaaleana, että olen sitten varma jos tumma onkin se minun juttu. Eipä tarvitse olla sitten enää vaalentelemassa tukkaa!

      Poista
  2. Luin tämän postauksen aamulla aikaisin bussipysäkillä, enkä kerennyt vastata siinä. Oli pakko palata myöhemmin vastaamaan.. Mää oon tutustunut sun blogiin just ollessasi vaaleahiuksinen, joten olen ihan ajatellut, että se on sun oma väri. Mun mielestä se sopii sulle täydellisesti ja on vaikeaa ajatella sua tummahiuksisena :) Mutta se on totta, että tukanvärin täytyy olla sellainen, että se tuntuu itsestä hyvältä ja omalta :)
    lukiessani tuota, että ystäväsi koira oli mennyt koirien taivaaseen, sai mulla kyyneleet silmiin. <3 :'(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kun tulit vastaamaan vielä <3 :) Se on kyllä aina ihan hyvä merkki jos näyttää omalta hiusväriltä, minut on kuitenkin luotu tummempitukkaiseksi. Mutta viihdyn kyllä ihan hyvin vaaleana, ja aion vielä ainakin jonkun aikaa olla näin. Ehkä totun enkä lopulta haluakaan enää tummaa, tämän ylläpito on vain välillä työlästä. Toisaalta nykyäänhän on muotia tumma tyvi jne :D

      Itselläkin itkettänyt ja harmittanut siitä saakka :( On se niin raskasta kun koiraystävät ei saa olla täällä meidän elämässä pitempään :( Minun puolesta saisi olla pitkäikäisempiä! Niihin kiintyy niin kovasti ja niistä tulee täysi osa perhettä<3

      Poista
    2. Sun tyvi näyttää nimenomaan tosi hyvältä! oon luullut, että oot tarkotuksella värjännyt juuren tummaksi :> j
      ja niimpä, koirilla elinikä sais olla paljon enemmän! mulla itellä on n.8-vuotias kissa ja jos hyvin käy, se voi elää vielä 10-vuotta.. toivottavasti, en osais kuvitella elämää ilman sitä :o <3

      Poista
    3. Joo niinhän sitä voisi ajatella, ja ihan hauska sinäänsä että olen "muodinmukainen" ihan vahingossa tummemmalla tyvellä :D Toivotaan että sinun kissa saisi elää pitkän ja terveen elämän ja olisi sun seurassa mahdollisimman pitkään <3 :)

      Poista
  3. Ihania kuvia ja voi miten söpö chihu! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Martha osaa olla kyllä söpö, varsinkin pentuna :))

      Poista